ΑρχικήΕρωτηματολόγιο Ικανοποίησης Αποδέκτη Υπηρεσιών“Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Αποδέκτη Υπηρεσιών”Ερωτηματολόγιο ικανοποίησηςΦορέας Αξιολογητής: ΌνομαΕπώνυμοΗμερομηνία Τηλέφωνο Email Ιδιότητα φορέα Παρακαλούμε θερμά να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις (στο βαθμό που σας αφορούν). Η γνώμη σας θα συμβάλει αποφασιστικά στην περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει η ΕΥΔ ΠΙΝ.1. Την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνολικό επίπεδο 1-2: Μη αποδεκτό3-4: Κάτω του μετρίου5-6: Μέτριο7-8: Πολύ καλό9-10: Άριστο2. Την τήρηση των προθεσμιών στη διεκπεραίωση των αρμοδιοτήτων της ΕΥΔ ΠΙΝ 1-2: Μη αποδεκτό3-4: Κάτω του μετρίου5-6: Μέτριο7-8: Πολύ καλό9-10: Άριστο3. Την επάρκεια της ανταπόκρισης των στελεχών της ΕΥΔ ΠΙΝ στην επίλυση τυχόν προβλημάτων ή σε αιτήματά σας 1-2: Μη αποδεκτό3-4: Κάτω του μετρίου5-6: Μέτριο7-8: Πολύ καλό9-10: Άριστο4. Το χρόνο ανταπόκρισης των στελεχών της ΕΥΔ ΠΙΝ στην επίλυση τυχόν προβλημάτων ή σε αιτήματά σας 1-2: Μη αποδεκτό3-4: Κάτω του μετρίου5-6: Μέτριο7-8: Πολύ καλό9-10: Άριστο5. Τη συνεργασία με τα στελέχη της ΕΥΔ ΠΙΝ κατά τη διάρκεια επιτόπιας επαλήθευσης 1-2: Μη αποδεκτό3-4: Κάτω του μετρίου5-6: Μέτριο7-8: Πολύ καλό9-10: Άριστο6. Έχετε να διατυπώσετε κάποια παρατήρηση/σχόλιο που αφορά στη λειτουργία της ΕΥΔ ΠΙΝ;7. Μπορείτε να υποδείξετε κάποια πρόταση βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας της ΕΥΔ ΠΙΝ;